Kiedy chcesz sukcesu, musisz ciężko na to zapracować.
Oznacza to marketing Twojej firmy w każdy dostępny sposób, kształt i formę. Obejmuje to marketing wideo, a poniższy artykuł poprowadzi Cię przez proces tworzenia kampanii, która pomoże Ci osiągnąć swoje cele.Filmy promujące produkty mogą zademonstrować prawidłowe użytkowanie. Wizualni uczniowie docenią możliwość zobaczenia produktu w użyciu. Widzenie, jak to działa, może naprawdę pomóc w zwiększeniu sprzedaży.Jeśli sprzedajesz produkt, stwórz film, który poinstruuje klientów, jak korzystać z produktu. Możesz zacząć od otwarcia pudełka, prześledzić, jak je złożyć, a następnie pokazać im, jak mogą z niego korzystać. Dzięki temu docenią, jak bardzo szanujesz swoich klientów.Podczas gdy pojedynczy film może wykonać świetną robotę, seria filmów sprawia, że widzowie wracają po więcej. Niech każdy nowy film będzie kontynuowany od miejsca, w którym skończył się ostatni, a zobaczysz, że ludzie wracają do Twojej witryny tylko po to, aby zobaczyć, co będzie dalej, a nawet mogą kupować, czekając.Zacznij w środku akcji. Nie zaczynaj od powiedzenia „Cześć, jestem taki a taki”, bo natychmiast stracisz widza. Jeśli planujesz biegać z bykami, włącz wideo podczas biegu! Jeśli sprawisz, że widz wykona drugie ujęcie, nie przejdzie do następnego filmu.Dla osób, które są nowe w marketingu wideo, postaraj się, aby Twoje filmy były krótkie. Około 30-45 sekund to dobry czas na rozpoczęcie. Naprawdę nie masz dużo czasu, aby dotrzeć do wiadomości z krótkimi okresami uwagi widzów. Gdy staniesz się bardziej doświadczony, zauważysz, że jesteś w stanie łatwo przekazać swoją wiadomość w tym czasie.Filmy, które są nieprzewidywalną pracą. Jeśli możesz zrobić w swoim filmie coś, co jest zaskakujące, a jednocześnie nie tandetne lub ułomne, złapiesz swojego widza i udostępnią wideo rodzinie i znajomym.
Idź z uroczym, szokującym lub zabawnym stylem i unikaj krwawego lub młodzieńczego humoru tak bardzo, jak to możliwe.Niech marketing wideo stanie się częścią Twojej strategii, ale nie polegaj na nim całkowicie.
Pamiętaj, że ciągłe publikowanie nowych filmów może być kosztowne. Ponadto ich wykonanie i umieszczenie w Internecie może być czasochłonne. Dlatego, chociaż są one bardzo cenne, powinieneś zaangażować się również w inne taktyki.Możesz umieścić w swojej witrynie kanał podcastów, aby rozpowszechniać swój film w sieci. Dzięki temu Twój film trafi do znacznie większej liczby odbiorców niż tylko media społecznościowe lub YouTube. Na przykład opublikuj go na Amazon dla Kindle lub iTunes dla swoich urządzeń i zobacz, jak rośnie Twoja publiczność.Jeśli myślisz o wykorzystaniu marketingu wideo w swojej firmie, ale nie czujesz, że masz odpowiednie umiejętności, zatrudnij kogoś. Jest wielu profesjonalistów, którzy będą produkować filmy dla Twojej firmy, abyś nie musiał. To może być dobre rozwiązanie, jeśli nie czujesz, że aparat jest twoim przyjacielem.Jeśli boisz się kamery lub czujesz, że nie jesteś dobry w marketingu wideo, poszukaj w swojej firmie kogoś, kto będzie pasował. Zwykle są najbardziej przyjazne i mają naturalny entuzjazm, który promieniuje wokół nich. To jest osoba, którą chcesz wybrać do swojego wideomarketingu.Gdy cele zostaną osiągnięte, wyznaczysz sobie jeszcze wyższe osiągnięcia na przyszłość, ale najpierw musisz dotrzeć do swoich obecnych celów. Zaczyna się od tego, co tutaj przeczytałeś. Skorzystaj z tej rady i zastosuj ją, aby szybko i łatwo zacząć osiągać kamienie milowe, o których tylko raz marzyłeś.