Chociaż prowadzenie firmy w domu może wydawać się luksusem, na który po prostu nie możesz sobie pozwolić, w rzeczywistości należy wziąć pod uwagę wiele kwestii, poza krótkim dojazdem z sypialni do domowego biura.
Jak każda inna praca, biznes w domu ma zarówno zalety, jak i wady. Poniższy artykuł zawiera wszystkie informacje potrzebne do podjęcia decyzji, czy biznes w domu jest dla Ciebie.Zapisz swoje miejsce pracy. Jeśli możesz stworzyć dedykowany pokój dla swojego domowego biura, możesz to odpisać jako wydatek biznesowy. Obejmuje to procent wszystkich kosztów, w tym spłatę kredytu hipotecznego lub czynszu, media i ubezpieczenie. Oblicz powierzchnię powierzchni, z której korzystasz, w porównaniu z całkowitą powierzchnią Twojego domu i odpowiednio podziel rachunki. Bądź jednak ostrożny – IRS przyjrzy się dokładnie tego typu wydatkom.Jeśli prowadzisz biznes w domu, upewnij się, że masz też czas na rodzinę i wypoczynek. Łatwo jest pozwolić, aby Twoja domowa firma przejęła cały Twój dzień, ponieważ Twoje miejsce pracy jest Twoim domem i nie ma żadnych fizycznych granic. Ustalenie godzin pracy w domu to dobry sposób na ustalenie granic.Jednym z powodów, dla których wiele osób decyduje się na prowadzenie biznesu w domu, jest to, że mają więcej czasu na spędzenie z dziećmi. Jednak wraz z rozwojem firmy łatwo znajdują się w sytuacjach, w których ich dzieci utrudniają im efektywną pracę. Jednak tylko dlatego, że jest to domowy biznes, nie oznacza to, że niania, opiekunka do dziecka lub przedszkole nie wchodzą w rachubę.
Nie ignoruj tych zasobów tylko dlatego, że jest to biznes w domu!Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą w domu, reklamuj się, publikując ulotki na tablicy ogłoszeń lokalnej społeczności, rozdając ulotki w swojej okolicy lub wykupując ogłoszenie w internetowym reklamodawcy z Twojego regionu.
Te metody są bezpłatne lub niedrogie i dobrze nadają się do rozpowszechniania informacji o Twojej firmie.Promuj tylko produkty, w które wierzysz w 100%. Znajdź producentów, którzy mają taki rodzaj polityki i wartości, za którymi możesz wygodnie stanąć. Kiedy poświęcasz dużo czasu, pieniędzy i wysiłku na budowanie biznesu i promowanie produktów, twoja wiara w te produkty przejawia się we wszystkim, co robisz.Skorzystaj z usługi online lub oprogramowania, aby zaprojektować pasujący zestaw pocztówek, ulotek i broszur do rozesłania do obecnych i potencjalnych klientów. Poszukaj w Internecie dostawców drukarek, którzy oferują interfejs umożliwiający dodanie tekstu do jednego z ich istniejących projektów lub przesłanie własnego. Wybierz projekt jako swoją „markę”, wygląd i sposób, w jaki chcesz, aby ludzie identyfikowali się z Twoją firmą.Aby uchronić się przed audytem, prowadź doskonałe zapisy. Materiały biurowe i przebieg można odpisać w czasie podatkowym, ale pamiętaj, aby zachować paragony. Zainwestuj w szafkę na dokumenty, aby uporządkować wydruki lub zeskanować paragony na swój komputer. Jeśli prowadzisz szczegółowe zapisy, łatwo będzie Ci stawić czoła audytowi.Zostań swoim własnym ekspertem biznesowym. Pisz artykuły związane z Twoją działalnością i umieść link w polu autora lub autora do swojej witryny. Jeśli to możliwe, podaj swój adres e-mail. Szukaj okazji do mówienia o swojej wiedzy na seminariach online lub na żywo. Zaproponuj przemówienie w imieniu organizacji, których członkowie mogą skorzystać z Twoich produktów, i zaoferuj grupie udział w dochodach ze sprzedaży w ciągu godziny.Od znalezienia produktu lub usługi, które możesz wprowadzić na rynek, po pracę nad harmonogramem swojej rodziny, rozpoczęcie działalności gospodarczej w domu wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jednak korzyści sprawiają, że jest to okazja warta rozważenia. Wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci zdecydować, czy praca w domu oferuje więcej plusów czy minusów w Twojej konkretnej sytuacji.