Marketing mobilny może przynieść dodatkowe środki lub może okazać się bardzo dochodowy.
Dzięki tym wskazówkom dowiesz się, co wiedzą eksperci na temat osiągania sukcesu w marketingu mobilnym.Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz. Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Niektórzy marketerzy mobilni wymykają się spod kontroli i mogą wysyłać od pięciu do sześciu wiadomości dziennie na klienta. Prowadzenie tego rodzaju agresywnej kampanii po prostu zniechęci klientów do Twojej firmy, zwłaszcza jeśli będą musieli płacić za każdy indywidualny tekst, który otrzymają od Ciebie.Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi mobilnemu, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi. Ponieważ większość użytkowników mobilnych to użytkownicy w ruchu, są oni bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania w pobliżu.Używaj poprawnej gramatyki, mimo że większość mobilnego świata nie skupia się na tym. Używanie skrótów i mowy w sieci jak „LMAO” to po prostu nie jest sposób, w jaki chcesz prowadzić biznes.
Bądź tutaj wytrawnym profesjonalistą i zawsze pracuj nad używaniem dobrej gramatyki zamiast slangu lub akronimów w swoich treściach.Uczyń rezygnację z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-maili łatwym i bezbolesnym procesem.
Pamiętaj, że to, że klient wypisuje się z Twoich wiadomości, nie oznacza, że nie chce już być Twoim klientem. Jeśli sprawisz, że wypisanie się z subskrypcji będzie trudne lub niemożliwe, Twoi klienci stracą szacunek dla Twojej firmy lub marki.Twoje reklamy na telefon komórkowy muszą być krótkie i przyjemne, w przeciwnym razie klient zostanie usunięty! Klienci nie chcą lub nie mają czasu na przewijanie długich wiadomości. Staraj się, aby Twoje reklamy były tak krótkie i zwięzłe, jak to możliwe, aby zwiększyć szanse na ich przeczytanie i klientów, którzy kupią Twój produkt!Twórz internetowe strony docelowe dostosowane do urządzeń mobilnych. Te mobilne strony docelowe usprawniają projekt i treść, oferując czytelnikowi czystsze i bardziej angażujące środowisko mobilne. Dostępnych jest wiele wtyczek do witryn, które dodają mobilne strony docelowe do Twojej witryny. Sprawdź swój system zarządzania treścią, aby zobaczyć, jakie wtyczki są na rynku, lub zatrudnij projektanta, który zaprojektuje je dla Ciebie.Nie przesadzaj. Pamiętaj, że różne osoby mają różne plany taryfowe na telefony komórkowe, więc jedna wiadomość od Ciebie może przekroczyć limit SMS-ów; Jak myślisz, jak otwarci będą na Twoje wiadomości, gdy będziesz ich kosztować zbyt dużo pieniędzy? Wysyłaj jak najmniej wiadomości mobilnych dziennie.Jak pokazują te wskazówki, marketing mobilny nie jest tak prosty, jak myśli większość ludzi. Jest to nowy, gorący sposób na promocję Twojej firmy, ale z pewnością wymaga sporej ilości pracy i zaangażowania. Jeśli zastosujesz się do wskazówek z tego artykułu, jesteś o krok bliżej wzrostu sprzedaży i zysków.