Reklama B2B, czyli w obszarze pomiędzy dwoma podmiotami gospodarczymi, zachodzi inaczej niż B2C, czyli pomiędzy firmą a konsumentem. Celem kampanii B2B jest przede wszystkim generowanie leadów, które w tym kontekście odnoszą się do pozyskania jak największej liczby kontaktów biznesowych.

Czym jest generowanie leadów B2B?

Pod pojęciem generowania leadów znajduje się uzyskanie konkretnego efektu marketingowego. Leadem może być między innymi otrzymanie adresu e-mailowego czy numeru telefonu od klienta, lecz również może być to umówienie się z nim na spotkanie w celu zaprezentowania mu oferty.

W kontekście B2B, czyli transakcji pomiędzy dwoma klientami biznesowymi, generowanie leadów polega głównie na umawianiu się na spotkania. W jaki sposób można zatem pozyskać wielu nowych klientów zainteresowanych bliższym poznaniem produktów i usług dostarczanych przez reklamodawcę?

Generowanie leadów B2B – Cold Calling i Cold Mailing

Generowanie leadów B2B polega przede wszystkim na działaniach callingowych, czyli inaczej na telemarketingu, a także mailingowych, czyli na przekazywaniu wiadomości przez e-mail.

Warto jednak zaznaczyć, że nie każdy telefon i wiadomość mogą zaoferować optymalną skuteczność reklamy. Dlaczego? Wynika to głównie z faktu, że mogą być one niedopasowane do potrzeb odbiorcy komunikatu, dlatego też mogą po prostu nie wzbudzić w nim zainteresowania.

Aby uzyskać wyższą skuteczność reklamy, warto zdecydować się na Cold Calling i Cold Mailing. Działania o tych nazwach charakteryzują się skierowaniem personalizowanego przekazu do precyzyjnie wybranych firm wpisujących się grupę docelową. W przypadku kontaktów B2B takie działania pozwalają na uzyskanie najlepszych rezultatów – dzięki temu liczba spotkań handlowych może wzrosnąć nawet o ponad 100%.

Kompleksowe i profesjonalne generowanie leadów B2B na interimsales.pl pozwala na uzyskanie najlepszych efektów. Skorzystaj z pomocy specjalistów w ramach pozyskiwania nowych klientów i zwiększaj sprzedaż w swojej firmie!